BLOG
03.01.2019
Strategia komunikowania w mediach społecznościowych
Thumb_wide_owce_4


Wiele osób wychodzi z założenia, że obecność marki w mediach społecznościowych rozpoczyna się z chwilą założenia fanpage'a na Facebooku lub konta na Twitterze. Nic bardziej mylnego. Aby nasze działania doprowadziły nas do oczekiwanych rezultatów, powinny być poprzedzone wnikliwą analizą celów i stworzeniem strategii działań w mediach społecznościowych.

Istotą mediów społecznościowych jest spontaniczność i dynamiczne podążanie za aktualnymi trendami w sieci. Jednak, aby nasze działania zmierzały we właściwym kierunku i doprowadziły nas do oczekiwanych rezultatów (np. wzrostu sprzedaży czy zwiększenia rozpoznawalności marki), warto wypracować strategię, która będzie wyznaczała i unifikowała podstawowe kierunki naszych działań.

Sposób komunikowania z fanami, followersami czy subskrybentami (w zależności od kanału mediów społecznościowych), powinniśmy poprzedzić dogłębną analizą, która pozwoli nam wyznaczyć cele działań, zidentyfikować i ocenić działania konkurencji, określić grupę docelową i ostatecznie - wybrać optymalne kanały dotarcia i sposoby komunikowania. Wskazane będzie także ustalenie harmonogramu i kosztorysu działań. Wyniki analizy poszczególnych aspektów powinny znaleźć odzwierciedlenie w opracowanej strategii, do której będziemy mogli się odwołać na każdym etapie naszych działań i w razie potrzeby zaktualizować.

Powiązane wpisy

OFERTA

Zapraszamy do zapoznania się z pozostałą częścią naszej oferty.

Strategia_simple

Tylko dobrze przemyślane działania dają wymierne efekty. Dlatego zanim wprowadzimy markę do świata nowych mediów, definiujemy kierunek działań oraz kanały dotarcia i przeprowadzamy gruntowną analizę konkurencji, aby zbudować najbardziej efektywną strategię obecności w mediach społecznościowych.

Simple

Naszą przewagą jest bogate doświadczenie w komunikowaniu do dużych społeczności. Oferujemy bieżące opracowywanie materiałów w zakresie proponowania i tworzenia treści, budowania i podtrzymywania dialogu z fanami oraz profesjonalnej obsługi graficznej prowadzonych profili.

Kampanie_simple

Nowoczesna reklama jest inwestycją, która przynosi wymierny zwrot. Wiemy, co zrobić, aby środki przeznaczone na reklamę zostały skutecznie zainwestowane, dając jak najlepszy efekt.

Szkolenia_simple

Zwiększ skuteczność swoich działań w mediach społecznościowych, korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia! Oferujemy szkolenia grupowe oraz doradztwo indywidualne. Służymy wsparciem zarówno w obszarze standardowych działań promocyjnych jak również rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych. Program zajęć dopasowujemy do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.